لطفا صبر کنید ...

قیمت عمل لابیاپلاستی یکی از اولین موضوعاتی است

5 فوریه, 2024 توسط مدیریت0
-عمل-لابیاپلاستی-یکی-از-اولین-موضوعاتی-است.png

قیمت عمل لابیاپلاستی یکی از اولین موضوعاتی است

که بیماران در نوبت مشاوره خود مطرح می کنند.

به طور طبیعی، بیماران می خواهند بدانند که لابیاپلاستی آنها چقدر هزینه دارد. سپس از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا می‌خواهند عمل جراحی را ادامه دهند یا خیر، استفاده خواهند کرد. به هر حال، اگر هزینه لابیاپلاستی خیلی زیاد باشد، بیماران معمولاً احساس می‌کنند که در بحث بیشتر این موضوع با جراحشان فایده چندانی ندارد و ما این را درک می‌کنیم.

هنگامی که یک بیمار قیمت کلی لابیاپلاستی را درک می کند، ما دوست داریم هزینه های فردی را تجزیه کنیم تا بیماران در واقع بفهمند که برای چه چیزی می پردازند. این کاری است که ما در این مقاله انجام خواهیم داد.

اگر قصد انجام این جراحی را دارید اما نگران قیمت لابیاپلاستی هستید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید هزینه هر یک از اجزای این عمل چقدر است و چه گزینه‌هایی برای پرداخت دارید.

با این حال، ابتدا اجازه دهید به آنچه که لابیاپلاستی در واقع مستلزم آن است بپردازیم

هدف از لابیاپلاستی – یک عنصر رایج در “جوانسازی واژن” و همچنین “تغییر مادر” – تغییر اندازه و/یا شکل لابیای زنان است.

زنان دو نوع لابیا دارند: لب های کوچک (لب های داخلی) و لب های بزرگ (لب های خارجی). در بیشتر موارد، لابیاپلاستی به لب‌های کوچک یا لب‌های داخلی دهانه واژن زنانه می‌پردازد.

این جراحی به طور خاص به بزرگ شدن لب های کوچک (زمانی که یک زن دارای مقدار زیادی از بافت لابیای داخلی است) می پردازد. به طور کلی، زمانی که 4 تا 5 سانتی متر بافت وجود داشته باشد، لابیاها “بزرگ” در نظر گرفته می شوند، که قسمت اعظم آن از لابلای بزرگ (لب های خارجی) در معرض دید قرار می گیرد.

چه چیزی باعث هیپرتروفی لابیا می شود؟

بزرگ شدن لابیاها که به عنوان هیپرتروفی لابیا نیز شناخته می شود، می تواند به دلایل مختلفی از زایمان یا پیری گرفته تا ژنتیک ایجاد شود. برخی از زنان به تازگی با لب های کوچک بزرگتر از حد متوسط متولد می شوند.

اگر لابیا مینور بزرگ شده اید اما از نظر جسمی یا روحی شما را آزار نمی دهد، دلیلی وجود ندارد که کاری در مورد آن انجام دهید. از سوی دیگر، برخی از زنان مبتلا به این بیماری دارای عوارض جانبی ناخوشایندی هستند، مانند:

باز شدن دردناک واژن
رابطه جنسی دردناک
ناراحتی هنگام پوشیدن لباس های خاص (معمولاً تنگ).
چروکیدگی و تحریکات پوستی
حساسیت عاطفی
خودآگاهی
مسائل بهداشتی
ناراحتی و درد هنگام راه رفتن یا ورزش
هنگامی که یک بیمار با این مسائل دست و پنجه نرم می کند، اغلب علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد لابیاپلاستی است، که می تواند طول لابیا مینور او را کوتاه کند و راحتی و اعتماد به نفس او را افزایش دهد.

تفکیک هزینه لابیاپلاستی

انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) تخمین می زند که یک لابیاپلاستی به طور متوسط در ایالات متحده امروز تقریباً 3053 دلار هزینه دارد. این بر اساس آمار سال 2020 است.

البته، این تخمین احتمالاً در سطح پایینی است و عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است این هزینه لابیاپلاستی را تغییر دهد.

به عنوان مثال، محل جراحی، جراحی که انتخاب می‌کنید و پیشرفت‌های دقیقی که قصد دارید از طریق جراحی انجام دهید، همگی بر هزینه لابیاپلاستی شما تأثیر می‌گذارند. در نهایت هزینه لابیاپلاستی از بیمار به بیمار دیگر و جراحی به جراحی دیگر متفاوت خواهد بود.

اکنون، بیایید نگاهی به هر یک از عناصر تجزیه متوسط هزینه لابیاپلاستی بیندازیم.

هزینه های مشاوره و قرار ملاقات قبل و بعد از جراحی (به جراح شما)

از اولین جلسه مشاوره تا آخرین ملاقات قبل از عمل جراحی، انتظار می رود هر بار که به جراح خود مراجعه می کنید، هزینه ای را پرداخت کنید. اینها پرداخت هایی برای کار جراح شما برای بررسی سابقه پزشکی شما، انجام معاینات پزشکی، کمک به شما در برنامه ریزی جراحی، آماده سازی شما برای جراحی و موارد دیگر است.

هزینه های کار خون

اکثر بیماران قبل از جراحی نیاز به آزمایش خون دارند. جراح شما می خواهد قبل از انجام هر نوع روش تهاجمی از جمله لابیاپلاستی از سلامتی شما اطمینان حاصل کند.

هزینه های تسهیلات

بیماران باید به تسهیلاتی که در آن جراحی خود را انجام می دهند نیز پرداخت کنند. این برای استفاده از اموال آنها در طول عمل (و مستقیماً قبل و بعد از آن) است. برای اکثر بیماران، مرکز جراحی آنها یک بیمارستان محلی خواهد بود. شما در حال پرداخت هزینه استفاده از امکانات بیمارستان، کارکنان و موارد دیگر هستید.

حق الزحمه متخصص بیهوشی

یک متخصص بیهوشی برای اکثر جراحی های پلاستیک تهاجمی (مانند لابیاپلاستی) حضور خواهد داشت. وظیفه آنها این است که شما را با خیال راحت آرام کنند و شما را آرام کنند.

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


محصولات

logo-white-footer

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

کلیه حقوق این قالب برای محمد قاسمی محفوظ می باشد