لطفا صبر کنید ...

جدیدترین هزینه عمل زیبایی واژن در سال ۱۴۰۳

12 فوریه, 2024 توسط مدیریت0
-عمل-لابیاپلاستی-یکی-از-اولین-موضوعاتی-است.png

لابیا کوچک و بزرگ بزرگ شده را می توان تغییر اندازه و تغییر شکل داد. هزینه عمل زیبایی واژن ۱۴۰۲ جراحی لابیاپلاستی توسط خانم دکتر لیلا کسرایی، یکی از معدود جراحان پلاستیکی زن در سطح شهر انجام می شود.

لابیا مینور بیش از حد بزرگ شده و بدشکل شما منبع دائمی خجالت شماست. این به این دلیل است که آنها آنقدر برجسته هستند که ظاهر آنها را نامطلوب می بینید.

ممکن است در نتیجه مستقیم این موضوع، اعتماد به نفس نداشته باشید. ظاهر برجسته لابیای خود را شرم آور می دانید و معتقدید که غیر طبیعی است. احساس خجالت می‌کنید و از پوشیدن لباس‌های شنا یا شورت‌های راحت اجتناب می‌کنید. برخی از بیماران من که تحت تغییر مامان قرار می‌گیرند، حتی از خجالت ناشی از فرزندان خود ابراز داشته‌اند که به آن اشاره کرده‌اند و می‌پرسند این چیست.

لابیاپلاستی

تمام تیم پزشکی زن
15+ سال تجربه
جراح خبره بورد
تکنیک های منحصر به فرد بخیه زدن
حداقل جای زخم و ریکاوری آسان
نه یک روش سریع “بریده بریده” – تلاش و مراقبت انجام می شود
لابیاپلاستی نوعی روش تقویت دستگاه تناسلی زنانه است که برای برداشتن بافت بیش از حد لابیا از لابیا مینور (لب های داخلی واژن)، لابیا ماژور (لب های بیرونی واژن) یا هر دو طراحی شده است. دلایل عملکردی نیز ممکن است عاملی برای بیماران تحت عمل باشد.

دکتر لیلا کسرایی جراح پلاستیک با مدرک بورد خانم.
نوشته شده توسط
دکتر لیلا کسرایی
جراح پلاستیک

نکته منحصر به فرد: لابیاپلاستی تورنتو از دیدگاه زنانه
من به عنوان یک زن، اطلاعات دست اولی از دستگاه تناسلی زنان دارم. مهمترین چیزی که باید بدانید این است که شما غیرعادی نیستید. تنوع زیادی در اندازه و شکل ناحیه تناسلی زنان وجود دارد و لابیای برجسته و/یا نامتقارن تنها یکی از این تغییرات است. این کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست.

با این حال، اگر از بزرگ شدن لب‌های خود احساس خجالت می‌کنید، ارزش آن را دارد که لابیاپلاستی را به عنوان راهی برای بهبود درک خود در نظر بگیرید.

نکته منحصر به فرد: شما می توانید انتخاب کنید که یک تیم پزشکی کاملاً زن داشته باشید
برخی از بیماران از قرار گرفتن در معرض مردی که نمی‌شناسند، حتی اگر پزشک باشد، خوششان نمی‌آید. حتی اخبار بی بی سی نیز این موضوع را گزارش کرده است. به همین دلیل، من مطمئن هستم که تمام کادر پرستاری من زن هستند. در موارد نادری که برای این روش (یا هر روش دیگری!) نیاز به بیهوشی عمومی دارید، من همچنین می‌توانم با یک متخصص بیهوشی خانم هماهنگ کنم تا تجربه شما راحت‌تر شود. این یک درخواست غیرعادی نیست و چند بار در سال اتفاق می‌افتد، که من از پذیرفتن آن خوشحالم! درباره تیم پزشکی کاملاً زن ما بیشتر بخوانید

اوا، هماهنگ کننده بیمار ما نیز در روز جراحی شما در آنجا خواهد بود. او می تواند از شما و کسانی که شما را همراهی می کنند حمایت کند.

نکته منحصر به فرد: پیشگام در لابیاپلاستی تورنتو
از آنجایی که من یکی از معدود جراحان پلاستیک در کانادا بودم که 15 سال پیش (زمانی که برای اولین بار گواهی بورد را دریافت کردم) لابیاپلاستی را انجام دادم، بیماران از سراسر کشور به دنبال من بودند. در آن زمان، روشی که بتواند شکل لابیاها را بهبود بخشد، حتی وجود نداشت! این بدان معناست که من به عنوان یکی از اولین جراحان پلاستیک و ترمیمی زن در کشور که عمل لابیاپلاستی را انجام داده است، دارای اعتبار ملی هستم.

نقطه منحصر به فرد: اصلاحی که عملکرد را حفظ یا افزایش می دهد
من برای اصلاح طیف متنوعی از مسائل زیبایی که روی لب ها تأثیر می گذارد، عمل جراحی انجام داده ام. این مسائل ممکن است ناشی از ژنتیک و افزایش وزن در هنگام زایمان و افزایش سن باشد. با این حال، هدف اصلی من برای همه بیمارانم بهبود ظاهر لابیا است – همه اینها در عین حفظ عملکرد سالم آن. نتایج لابیاپلاستی شما نه تنها باید زیبایی باشد، بلکه باید عملکردی نیز داشته باشد. به همین دلیل، من هرگز تکنیک‌هایی را انجام نمی‌دهم که ساختار لابیا را بیش از حد تغییر می‌دهند و تنها یک نوار نازک از بافت باقی می‌ماند که ظاهری غیرطبیعی ایجاد می‌کند. من فقط برای بهبود طبیعی تر، لابیاها را به اندازه ای متناسب برداشته یا تغییر شکل می دهم.

من در انجام جراحی شما دقت بیشتری می کنم. من هرگز فقط “نقطه برش” نمی دهم – به ساختار و عملکرد توجه ویژه ای می کنم و برای انجام جراحی شما زمان می گذارم. این بدان معناست که من ممکن است کمی بیشتر از جراحان دیگر طول بکشد، اما شما می توانید مطمئن باشید که این کار را با عجله انجام نمی دهم یا حتی اشتباهات بی دقتی انجام نمی دهم. به هر حال، ناحیه تناسلی بسیار حساس است و سزاوار مراقبت بیشتری است!

 

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


محصولات

logo-white-footer

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

کلیه حقوق این قالب برای محمد قاسمی محفوظ می باشد