لطفا صبر کنید ...

بهترین جراح زیبایی لابیاپلاستی | 50 درصد تخفیف

20 سپتامبر, 2024 توسط مدیریت0

جراحی بهترین جراح زیبایی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی روشی است که تقاضا و محبوبیت آن در ایالات متحده افزایش یافته است. این یک روش جراحی برای کاهش لب های بزرگ و/یا لب های کوچک است و به طور موثر اندازه و حجم لابیای بزرگ یا نامتقارن را کاهش می دهد. این به دستیابی به راحتی، رضایت جنسی، تقارن و ظاهر مطلوب کمک می کند. بیماران ممکن است به دلیل نگرانی های زیبایی شناختی و/یا عملکردی به دنبال روش های لابیاپلاستی باشند.

هدف لابیاپلاستی با توجه به تظاهرات منحصر به فرد و میل زیبایی شناختی بیمار تعیین می شود. هدف دستیابی به تناسب تناسلی و هماهنگی برای آناتومی هر بیمار است. رضایت بیش از 90٪ بیماران در مطالعات انجام شده از روش های لابیاپلاستی گزارش شده است، با بیمارانی که بهبود قابل توجهی در رضایت جنسی برای شریک زندگی و خود گزارش کرده اند.

 

کاهش هود کلیتورال

جااندازی هود کلیتورال اغلب در کنار لابیاپلاستی انجام می شود. این روش که هودکتومی نیز نامیده می شود، یک تکنیک جراحی است که با بریدن بافت اضافی، اندازه هود کلیتورال را کاهش می دهد. به طور معمول، کلاه کلیتورال، کلیتوریس را می پوشاند تا از تحریک و اصطکاک خارجی محافظت کند. با این حال، برای برخی از زنان، بیش از حد پوست در ناحیه کلیتورال ممکن است باعث ناراحتی، عفونت و کاهش لذت جنسی شود. کاهش هود کلیتورال می تواند به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک روش بزرگتر انجام شود.

 

فواید جوانسازی واژن

اندازه، برجستگی یا عدم تقارن لابیا مینورا و/یا ماژورا را کاهش دهید
درد یا ناراحتی مرتبط با بزرگ شدن و بیرون زده لابیا را درمان کنید
بهبود ظاهر و عملکرد واژن، ولوو و لابیا.
افزایش اعتماد به نفس، راحتی و کیفیت زندگی
بهبود رضایت جنسی


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


محصولات

logo-white-footer

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

کلیه حقوق این قالب برای محمد قاسمی محفوظ می باشد